Kanta-Loimaan kinkerit srk-talolla

pe 5.4. klo 18.00

Kanta-Loimaan seurakuntatalo

Tervetuloa kinkereille Kanta-Loimaan srk-talolle!

Kinkereillä on pitkä perinne Loimaan seurakunnassa. Muutaman vuoden tauon jälkeen on taas niiden aika.
Kinkereille tuloa ei tarvitse pelätä, niillä ei enää kuulustella, vaan siellä on rento tunnelma: kinkereillä vietetään hartautta ja kuullaan lyhyt alustus, jonka pohjalta keskustellaan. Kanttori johtaa musiikkia ja opettaa uusia virsiä.
Lisäksi tämän vuoden kinkereillä keskustellaan kirkkoalueesta ja sen toiminnasta sekä muista ajankohtaisista aiheista,.

Tämän vuoden kinkereillä kannetaan kolehti oman seurakunnan nimikkoläheteille ja heidän tekemälleen työlle. Seurakuntamme onkin saanut uusia nimikkolähettejä, joihin saamme tutustua.
Ja tietysti, väliajalla rupatellaan kahvikupin äärellä!
Kanta-Loimaan kinkereitä viettävät Marita Koivunen-Sätilä ja Axel Jormanainen.

Kinkereille ovat kaikki tervetulleita asuinpaikasta riippumatta ja ne sopivat kaikenikäisille.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä