Koko perheen seurakunta

Lapsille ja lapsiperheille

Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan koko perheen voimin! Seurakunnasta löytyy toimintaa eri-ikäisille lapsille ja kaiken kokoisille perheille. Osa toiminnasta suunnitellaan niin, että niihin voi osallistua koko perheen voimin, osa on tarkemmin suunnattua tietylle ikäryhmälle tai tietyssä elämäntilanteessa oleville perheille.

Vasemman laidan valikoista voit valita tarkemmin sinua kiinnostavan toiminnan.

Synttärisankareita ja suuria juhlia!
Seurakunnassa halutaan juhlistaa lasten tärkeitä merkkipäiviä. Joka vuosi järjestetään ikiomat synttärit 4-vuotiaille ja 10-vuotiaille.
Kutsut synttärisankareille lähetetään suoraan kotiin.

YHTEYDENOTOT:

Päiväkerho, perhekerho ja musaviikarit lastenohjaaja Anna-Kaisa Heikkilä, anna.heikkila(at)evl.fi  puh. 040 050 3685

Alakoululaisten kerhot, retket ja tapahtumat: nuorisotyönohjaaja Kerttu Niemelä, kerttu.niemela(at)evl.fi  puh. 040 354 2175

Nuorisotyönohjaaja
Turuntie 32
32200 Loimaa

Kasvatuksen johtava viranhaltija

Raamattu-sovelluksen ikoni

Lasten Raamattusovellus on uusi mobiililaitteilla toimiva interaktiivinen lastenraamattu. Sovelluksessa on 40 eri raamatunkertomusta, jotka voi joko lukea tai kuunnella. Värikkäästi kuvitetut kertomukset, kosketusnäytöllä liikuteltavat hahmot, kivat tehtävät ja sanomaa kertaavat kysymykset tarjoavat lapselle innostavan lukukokemuksen.

Sovellusta voi käyttää paitsi kotona, myös kerhoissa, pyhäkoulussa ja uskontotunneilla. Jos kaikilla lapsilla ei ole käytössään mobiililaitetta, voi sen kuvaa heijastaa tabletista projektorin kautta valkokankaalle.

Lasten Raamattusovellus on suunnattu noin 4–8 -vuotiaille. Sovellus toimii Android- ja iOS-laitteilla. Sen voi ladata ilmaiseksi sovelluskaupoista tai osoitteessa bible.com/lapset.