Loimaan seurakunta työnantajana

Loimaan seurakunta on vireä uudistuva työyhteisö, joka sijaitsee keskellä maaseutumaista Varsinais-Suomea. Oman auton käyttö on eduksi seurakunnan laajuuden vuoksi. Turkuun on Loimaalta matkaa 70, Forssaan 40, ja Tampereelle 90 kilometriä. Seurakunta kuuluu Turun Arkkihiippakuntaan ja Paimion rovastikuntaan.

Loimaa on seutukunnan keskus, joka tarjoaa monipuoliset julkiset ja kaupalliset palvelut niin loimaalaisille kuin muualta tulevillekin. Myös seurakunnan palvelut ovat laajat ja kattavat koko seurakunnan alueen. Seurakunnan omien ja vuokrattujen tilojen lisäksi toimintaa järjestetään kyläyhdistysten tiloissa, rukoushuoneilla ja seurakuntalaisten kodeissa.

Loimaan seurakunnassa on noin 12 000 jäsentä, Loimaan kaupungin asukasluku on puolestaan 16 300. Seurakuntaan kuuluu neljä viidestä loimaalaisesta, merkittävästi suurempi osuus kuin valtakunnallisesti. Seurakunta kattaa Loimaan kaupungin alueen, pinta-alaltaan 852 neliökilometriä.

Tarjoamme työntekijöillemme kattavat työhyvinvointia edistävät henkilöstöedut!

Alta löydät listauksen tällä hetkellä Kirkkorekry-palvelussa avoinna olevista työpaikoistamme.

Tarjoamme myös monenlaisia vapaaehtoistehtäviä ja työllistämme myös palkkiotoimisesti erilaisiin tehtäviin.