Nuorille

Nuorisotyön tavoite on aktiivisesti kohdata nuoria siellä, missä he ovat koolla: kouluissa, harrastuksissa, netissä... Pyrimme tarjoamaan monipuolisesti toimintaa nuorille seurakuntalaisille siten, että he kokisivat kirkon jäsenyyden ja kristillisyyden tärkeänä osana elämää myös rippikoulun jälkeisessä elämässä.

Nuorisotyö järjestää vuosittain muutaman isomman tapahtuman kouluilla tai vapaa-ajalla. Eniten nuoria kokoaa yhteen kuitenkin vuosittain järjestettävä isoskoulutus

Nuorisotoimisto sijaitsee Hirvikoskella, Kanta-Loimaan seurakuntatalon yläkerrassa osoitteessa Kanta-Loimaantie 13.

Rippikoululaisille ja muillekin sopivaa touhua löydät mm. tapahtumakalenterista, tältä sivulta sekä Facebookista!

Täysi-ikäisyys on lahja! Joka vuoden lopulla juhlimme yhteisiä 18v-synttäreitä. Kutsut lähetetään koteihin.

Nuorisotyönohjaaja
Turuntie 32