Merkkipäivät

Seurakunta on mukana jäsentensä juhlassa ja arjessa.

Syntymäpäiväjuhlat:

65-, 70-, 75-, ja 80-vuotiaille järjestetään omat syntymäpäiväjuhlat, johon lähetetään kutsu.

Lasten ja nuorten kanssa vietetään yhteisiä juhlia 4-vuotiaana, 10 vuoden tullessa täyteen sekä täysi-ikäistymisen kunniaksi. Myös näihin kutsutaan henkilökohtaisesti.

Onnittelukäynnit:

Seurakunnan taholta käydään onnittelukäynneillä seuraavina ikävuosina: 85, 90, 95. 90 vuoden jälkeisinä välivuosina lähetämme kortin, jossa toivomme yhteydenottoa, jos haluatte, että seurakunnan työntekijä tulee onnittelukäynnille. Tervehdyskäynneillä käyvät seurakunnan papit ja diakoniatyöntekijät.

Mikäli iäkäs syntymäpäiväsankari ei asu enää kotiosoitteessaan (virallisessa osoitteessaan), on hyvä ilmoittaa Seurakuntapalveluiden virastoon (puh.02/7764400), mistä osoitteesta (esim. hoitokodista) pappi tai diakoni voi tavoittaa juhlaansa viettävän. Seurakuntapalvelut palvelee puhelimitse ma-ti ja to-pe klo 9-13.

Punainen ruusukimppu maljakossa