Raamattupiirit

Seurakunnan raamattupiirit ovat kaikille avoimia keskustelupiirejä, joiden vetäjänä toimii seurakunnan työntekijä. Piireissä käsitellään yhdessä lukien ja läpi käyden Raamatun kirjoja. Keskustelun aiheet liikkuvat maan ja taivaan välillä. Yhdessä myös rukoillaan ja lauletaan. Parhaimmillaan raamattupiiri on hengellinen koti, jossa piirin jäsenet tukevat ja rohkaisevat toisiaan ja rukoilevat toistensa puolesta.

Piirien kokoontumiset ilmoitetaan Kirkollisissa ilmoituksissa Loimaan lehdessä ja seurakunnan nettisivuilla. Lisätietoja voit kysyä myös piiriä vetävältä työntekijältä. Raamattupiirit ovat tauolla kesäaikaan.

Raamattupiirit kokoontuvat

Karhulan raamattupiiri
Kokoontuu Sarka-museolla kuukausittain päiväsaikaan klo 13.00, mutta viikonpäivä voi vaihdella. Kokoontumisen kesto on vajaat kaksi tuntia, ja piirin vetäjänä toimii diakoni Osmo Leikasto. Katso tarkemmat tiedot viikoittaisista kirkollisista ilmoituksista.

Naisten raamattupiiri Kanta-Loimaan srk-talolla
Piiri kokoontuu Hirvikoskella kerran kuussa torstai-iltaisin klo 18.00-19.30. Piirin vetäjänä toimii pastori Marita Koivunen. Tarkemmat kokoontumistiedot kirkollisista ilmoituksista.

Kaupunginkirkon raamattupiiri
Kokoontuu parin viikon välein keskiviikkoisin klo 16.00-17.30 Kaupunginkirkolla. Piirin vetäjänä toimii pastori Elina Rouhiainen. Tarkemmat tiedot kirkollisista ilmoituksista.

Alastaron raamattupiiri srk-talolla
Kokoontuu noin kahden viikon välein klo 18.00-19.30. Piiriä vetää pastori Ari Pääkkönen. Tarkemmat tiedot kirkollisista ilmoituksista.

Nainen lukee Raamattua