Kahden yön mittainen pyhiinvaellus

pe 24.5. klo 10.00

Muu tila

Kahden yön mittainen pyhiinvaellus 24.-26.5.

Pe 24.5. klo 10 kokoontuminen Kosken Tl kirkolle (Maijankuja 6, 31500 Koski Tl). Varusteiden pakkaaminen huoltoautoon ja matkaan siunaaminen. Kävelemme päivän aikana noin 19 kilometriä (päällystettyä tietä ja hiekkatietä) riittävin tauoin Mellilän kirkolle (Kirkkotie 96, 32300 Pesänsuo), jossa majoittuminen, peseytymismahdollisuus ja ruokailu. Huoltoauto on saapunut ennen kävelijöitä paikalle tuoden kävelijöiden varusteet. Iltahartaus.
Yöpyminen kirkon lattialla.

La 25.5. klo 9 aikoihin aamupala (matkaeväät aamupalalta), varusteiden pakkaaminen huoltoautoon ja matkaan siunaaminen. Kävelemme vajaan 9 kilometrin matkan (päällystettyä tietä ja hiekkatietä) riittävin tauoin Mustajärven leirikeskukseen (Parravahantie 331, 32300 Loimaa), jossa majoittuminen, sauna- ja uintimahdollisuus sekä ruokailu. Huoltoauto on saapunut ennen kävelijöitä paikalle tuoden kävelijöiden varusteet. Iltaehtoollinen.
Yöpyminen leirikeskuksen sängyissä.

Su 26.5. klo 9 aikoihin aamupala (matkaeväät aamupalalta), varusteiden pakkaaminen huoltoautoon ja matkaan siunaaminen. Kävelemme noin 16 km matkan (hiekkatietä ja päällystettyä tietä) riittävin tauoin Kosken Tl kirkolle osin vanhaa Huovintietä pitkin. Kosken Tl kirkolla perille pääsyn hartaus.

Mukaan tarvitset: Hyvät kävelyyn sopivat jalkineet, juomapullo, päiväreppu, jossa kulkee mukana päivän eväät ja muu tarvittava varustus (pe omat eväät, la ja su eväät tehdään aamupalalta mukaan), sään mukaista vaatetusta, päähine, kävelysauvat (jos olet sellaisia tottunut käyttämään), vessapaperia, aurinkovoide (sään mukaan).

Erilliseen kassiin, joka kulkee huoltoauton mukana: makuupussi/peitto, tyyny, makuualusta (voi olla ihan patjakin), liinavaateet, peseytymisvälineet, uima-asu, vaihtovaatteet, ruokailuvälineet (lautanen, muki, haarukka, lusikka, veitsi), lääkkeet (esim. rakkolaastaria, särkylääkettä, korvatulpat) ym.

Matkan aikana huoltoauto käytettävissä koko ajan. Huoltoauto kuljettaa vaeltajien matkatarpeet majapaikasta toiseen. Vaeltajat kantavat päivärepussa tarvittavat eväät, vaatteet ym. Huoltoauto hoitaa ruokahuollon ajallaan majapaikkoihin ja tarvittaessa kuljettaa uupuneet ym. majapaikkaan tai Koskelle Tl.

Matkaamme rauhallisesti. Muistathan, ettei matka tapa, vaan vauhti!

Matkalla mukana rovasti Outi Niiniaho ja Essi Pietilä. Pyhiinvaelluksen järjestää Salon seurakunta. Seurakunnalla on tämän tapaisia vaelluksia varten vakuutus, mutta vaeltajalla on hyvä olla omakin matka-/vapaa-ajan vakuutus.

Hinta 110 €/hlö sis. kaikki matkan aikana tarvittavat palvelut. Hinta laskutetaan vaelluksen jälkeen.

Ilmoittautuminen viimeistään ma 20.5. rovasti Outi Niiniaholle puh. 044 236 2892, outikaarina.niiniaho@gmail.com
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä